E-Ticaret siteleri için önemli bir metrik olan Average Order Value (AOV), bir müşterinin ortalama satın alma tutarını ifade eder Toplam satışı toplam sipariş sayısına bölerek bulunur AOV, satışlarla ilgili karar verme süreçlerinde yardımcıdır ve örneğin promosyonların etkisini ölçmek, ürün fiyatlarında ayarlamalar yapmak ve çapraz satış stratejileri geliştirmek için kullanılır AOV'nin artırılması, teşvikler sunmak, ürün önerileri yapmak gibi yollarla mümkündür Bu metrik, e-ticaret sitelerinin ka
E-Ticaret'te müşteri sadakati programı, ödüllendirme sistemiyle müşterilerin alışverişlerini tekrar tekrar sizden yapmalarını sağlayan bir programdır Puanlarla ödüllendirme sistemi üzerine kuruludur ve müşterinin harcadığı parayı takip ederek puan hesaplaması yapar Bu program müşterilerin ilgi ve dikkatini çekerken, doğum günü indirimleri, ücretsiz kargo gibi özel teklifler sunarak sadakat oluşturmayı amaçlar Python programlama ile ödül puanları hesaplanır ve indirimler müşterilere sunulur