Google Ads ile E-ticaret sitenizi daha etkili bir şekilde tanıtabilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Bu makalede size Google Ads kullanarak e-ticaret sitenizi nasıl tanıtabileceğinizi, satışların nasıl artırılacağını ve doğru hedef kitlenizi nasıl belirleyebileceğinizi anlatacağız. İhtiyaç duyduğunuz bilgiyi burada bulabilir, hemen uygulamaya geçebilirsiniz.
Kendi web barındırma işinizi başlatmak veya müşterilerinize web hizmetleri sunmak ve katma değerli hizmetler sunmanın harika bir yoludur. Web tasarımcıları ve geliştiricileri için bu, ek hizmetler sağlamak ve geliştirme tamamlandıktan sonra devam eden bir ilişkiyi sürdürmek için müşterilerle çalışmanın bir yoludur.
E-ticaret sitelerinde yaygın bir sorun olan sepeti terk etme oranı, kullanıcıların satın alma işlemini tamamlamadan siteden ayrılmalarıdır Bu oran, sitenin performansını negatif etkileyebilir Ancak, kullanıcıların motivasyonunu artıran çeşitli yöntemlerle bu oran azaltılabilir Sepeti terk eden kullanıcılara hatırlatmalar yapmak da bu yöntemlerden biridir Kodlarla hesaplanan bu oran, sitenin performansını değerlendirme açısından önemlidir
E-ticaret sitelerinde müşterilerin sepet oluşturarak seçtikleri ürünlere daha kolay ulaşmalarını sağlayan Shopping Cart, alışveriş deneyimini hızlandırır Müşteriler, sepetlerindeki ürünleri diledikleri gibi düzenleyebilir veya çıkarabilirler Bu özellik, site kullanıcılarının daha fazla ürün satın almalarına yol açar ve e-ticaret sitelerinin satışlarını artırır
E-ticaret'te Upselling olarak bilinen ve müşterilere daha pahalı veya özellikli ürünler önermek için kullanılan bir pazarlama stratejisidir Ürün sayfalarında veya alışveriş sepetinde önerilen ürünler bölümleri kullanılarak bu teknik uygulanabilir Fakat müşterileri zorlamadan, kendilerine fayda sağlayacak önerilerde bulunmak önemlidir