E-ihracatta başarı için doğru ürün seçimi yapmak önemlidir Bu nedenle, pazar araştırması yaparak, ürüne talep olduğunu, fiyatları ve rakipleri tanıyarak rekabet analizi yapmalısınız Doğru fiyat belirlemek ve müşteriye cazip teklifler sunmak için ürün kar marjınızı iyi hesaplamalısınız Ayrıca, ürünlerinizi rahatlıkla teslim edebileceğiniz bir lojistik planlama yapmanız, dijital pazarlama stratejisi geliştirmeniz, kaliteli ürünler sunmanız ve sosyal medya reklamlarını kullanmanız önemlidir Lojisti
Dijital veri; bilginin makine tarafından okunabilir ve anlaşılabilir bir biçimde veya dilde elektronik olarak temsilidir.
B2B, işletmeler arasında yapılan elektronik ticaret faaliyetleri olarak tanımlanabilir Bu model, tedarik zinciri yönetimi, siparişlerin yönetimi gibi işletmelerin ihtiyaç duyduğu pek çok süreci kapsar B2B e-ticaret uygulamaları, işletmeler arasındaki süreçleri daha hızlı, daha güvenli ve daha verimli hale getirir Bu uygulamaların temel özellikleri arasında ürün ve hizmet katalogları, müşteri hesapları, sipariş yönetimi ve ödeme sistemleri bulunur
E-ticaret işletmeleri için sipariş karşılama süreci, alıcının siparişini online olarak yerleştirdiği anla başlayıp ürünlerin depodan toplanması, paketlenmesi, gönderilmesi ve alıcının eline ulaştığı ana kadar devam eder Bu süreci kolaylaştırmak için sipariş yönetim, kargo yönetim ve stok yönetim sistemleri kullanılır Doğru ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilen sipariş karşılama süreci müşteri memnuniyetini ve işletme başarısını arttırır