Dijital kartvizitler, işletmelerin müşterileri ve ortaklarına kendilerini sunma şekillerinde önemli bir değişiklik yarattı Kolayca hazırlanabilir, paylaşılabilir ve güncellenebilir olan dijital kartvizitler, çevre dostu bir seçenek olarak da öne çıkmaktadır Dijital kartvizitler, işletmelerin web sitelerine ve sosyal medya hesaplarına bağlantılar içerebilir Bu sayede, işletmelerin müşterilerini ve ortaklarını kendine bağlaması kolaylaşır Dijital kartvizitlerin kolayca paylaşılabilmesi, işletmeler
Özetle, SEO, sosyal medya pazarlaması, e-posta pazarlaması, affiliate pazarlama ve SEM gibi dijital pazarlama stratejileri, e-ticaret işletmeleri için önemlidir Her biri işletmenin hedeflerine ve müşteri kitlesine uygun şekilde uygulanmalıdır Bu stratejilerin dikkatli bir şekilde kullanılması, online mağazaların müşteri trafiğini ve satış hacmini arttırmasına yardımcı olabilir