E-ihracat, işletmelerin dünya genelinde müşteri potansiyelini genişletmeleri, marka bilinirliğini artırmaları ve maliyetlerini düşürmeleri için önemli bir araçtır Dijital dönüşümün e-ihracat için büyük bir önemi vardır İşletmelerin e-ticaret sitesi oluşturma, online ödeme yöntemleri sağlama, SEO çalışmaları yapma, dijital pazarlama stratejileri geliştirme, lojistik ve kargo işlemlerinde dijitalleşme gibi adımları atması gerekmektedir E-ticaret sitesi oluşturma, güvenilir hosting hizmeti satın al
E-ticaret işletmelerinde hedef müşteri kitlesi belirleme çok önemlidir Demografik, coğrafi, psikografik ve davranışsal özellikleri dikkate alarak hedef kitlenizi tanımlayabilir, rakip analizi ve pazar araştırması yaparak doğru pazarlama stratejileri belirleyebilirsiniz Müşteri geri bildirimleri de işletmeniz için çok değerlidir