Chatbotlar, müşteri hizmetleri sağlama konusunda çok faydalıdır 7/24 hizmet verme imkanı sunan chatbotlar, birden fazla müşteriye aynı anda hizmet verebilir ve tekrarlanan sorulara otomatik yanıt sağlayabilir Ayrıca, hizmet verme sürelerini kesintisiz hale getirerek müşteri memnuniyetini artırırlar İşletmeler chatbotları kullanarak müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlayabildikleri gibi, satış ve pazarlama, destek ve bilgi akışı konularında da kullanılabilmektedirler
Partial Shipment, e-ticaret işlemlerinde tüm ürünlerin aynı anda gönderilmediği durumlarda uygulanır Bu sayede işletmeler daha esnek bir çalışma modeline sahip olurken müşteriler de tüm siparişlerinin aynı anda gelmesini beklemek zorunda kalmazlar Büyük ve ağır ürünlere sahip e-ticaret mağazaları için kullanışlı olan bu özellik, müşterilerin bir kısmı erken sevkiyat ile ürünlerine erişirken işletmelere de bütçe esnekliği sağlar